INRIX, який забезпечує даними про пробки і дорожніх подіях в режимі реального часу великі автомобільні компанії, такі як BMW і Тесла, технологічні компанії, такі як Samsung і Google, і 400 інших підприємств, зробив придбання з метою розширення функцій, які він пропонує своїм користувачам . Він купив ParkMe, стартап з Санта-Моніки, який пропонує послуги "розумних парковок" для користувачів, у тому числі пошук і резервування паркувальних місць з оплатою за них по мобільному.
Умови угоди не розголошуються, але Стів Банфілд, головний по продуктах і маркетингу компанії INRIX розповів, що це комбінована угода грошей і акцій, де обидва співзасновника Сем Фрідман і Олексій Ізраїль увійдуть до INRIX, щоб продовжити розробку продукту.
Цей крок зроблений в ключовий момент на ринку цифрового картографування, на тлі продажі Nokia свого бізнесу HERE автомобільному консорціуму за $ 3.07 мільярда і на тлі інтересу більшості технологічних компаній, що прагнуть підвищити свою частку в службах визначення місця розташування, присутності на смартфонах, в автомобілях і в інших підключених до автомобіля пристроях.
Деякі навіть просувають ідею, що INRIX, яка привернула понад $ 100 млн. Від інвесторів, таких як Kleiner Perkins і Intel Capital, сама може стати наступним кандидатом на покупку на ринку картографії.
Це поглинання не перший танець для INRIX і ParkMe. Вони були партнерами протягом приблизно трьох років, розповів Ізраїль. Це одна з причин, чому придбання мало сенс для компанії. Ще, здається, були масштаби: ParkMe привернув близько $ 8.3 млн. від інвесторів, таких як IDG Ventures, але останній раунд був ще в 2012 році. Зараз ринок переповнений паркувальними додатками, "там було багато консолидаций в смарт парковках", сказав Ізраїль.
INRIX, зі свого боку, теж зростає в пристойному темпі, і тепер має клієнтів в 42 країнах. Тепер, на додаток до Тесла і BMW, у них є Audi, Toyota, більше 60 департаментів транспорту в США і Дорожнє Агентство у Великобританії.
Цікаво, що Банфілд стверджує, що INRIX працює і з Google, чи не указавая яким чином. Досить вигідну угоду він підписав у 2011 році на поставку в реальному часі інформації дорожнього трафіку. Але тепер Google отримує сам цю інформацію через своє придбання Waze та інші джерела.
У той час як інформація про дорожній рух залишається основним його продуктом, INRIX також диверсифікується в інших видах даних, таких як:
-
надання інформації про безпеку дорожнього руху для водіїв, зокрема, дорожні умови;
-
більш детальна інформація для водіїв про прилеглих АЗС;
-
дані для бізнесу, які можуть, наприклад, допомогти компаніям краще планувати, де відкрити свої нові роздрібні точки.
Ця новий напрямок бізнесу, в яке ParkMe буде вписуватися. Їх база даних вже охоплює 20 млн. Паркувальних місць у всьому світі у більш ніж 3000 містах у 64 країнах, з продуктом, яким користуються сотні тисяч водіїв, говорить Ізраїль. Ідея в тому, щоб використовувати м'язи INRIX по розширенню.
Це друге придбання INRIX.